CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ pEsAnAn chEmOhd ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Thursday 17 March 2011

syOkGILLER ...


mengapa kau pergi ... mengapa kau pergi ...
disaat aku mulai mencintaimu 
berharap kau jadi kekasih hatiku 
malah kau pergi jauh dari hidupku 

****

menyendiri lagi ... menyendiri lagi ...
disaat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku 

****

aku inginkan dirimu datang dan temui aku 
kan ku katakan padamu , aku sangat mencintai
dirimu 

****

aku inginkan drimu datang dan temui aku 
kan ku katakan padamu . aku sangat mencinta 
dirimu 

****

semoga kau kan mengerti tentang perasaan 
ini 
maafku telah tebuai akan indahnya cinta 
maaf sungguhnya tak bisa untuk kembali
padamu
maafku tebuai akan indahnya cinta ....

****

p/s : tengok tawu  >.<




No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...